Asking for a wake up call
Asking for a wake up call
John: Hello am John.
Hotel receptionist: Yes, Sir. How may I help you today?
John: I have a plane to catch tomorrow morning and I can't miss it. Is it possible to arrange a wake-up call for 6:30am?
Hotel receptionist: Yes, I am arranging that right now. What is your room number?
John: Am staying in room 666.
Hotel receptionist: OK, you’ll get your wake-up call at 6:30 in the morning. Is there anything else I can help you with today?
John: Yes, I’d like to have some breakfast and a pot of tea delivered to by room after my wake up call.
Hotel receptionist: What breakfast would you like a full English or continental breakfast.
John: A full English with extra toast please.
Hotel receptionist: Alright.
John: Yeah. That’ll be all for now. I will settle my bill, when I check out in the morning.
Hotel receptionist: Would also like me to arrange a taxi to the airport for you?
John: Hmm, yes that would be great. Can you order one for 8-30am.
Hotel receptionist: Yes, that will be fine. Is that all?
John: Yes, Thanks for all your help.
Hotel receptionist: It was my pleasure. Have a nice day.
John: Thanks and you to. Bye.
TRADUCCION
John: Hola, soy John.
Recepcionista del hotel: Sí, señor. ¿Como puedo ayudarte hoy?
John: Tengo que tomar un avión mañana por la mañana y no puedo perderlo. ¿Es posible programar una llamada de atención para las 6:30 am?
Recepcionista del hotel: Sí, lo estoy arreglando ahora mismo. ¿Cuál es el número de tu habitación?
John: Me quedo en la habitación 666.
Recepcionista del hotel: De acuerdo, recibirás tu llamada de atención a las 6:30 de la mañana. ¿Hay algo más en lo que pueda ayudarte hoy?
John: Sí, me gustaría que me lleven el desayuno y una taza de té en la habitación después de mi llamada de atención.
Recepcionista del hotel: ¿Qué desayuno le gustaría un desayuno inglés completo o continental?
John: Un inglés completo con un brindis extra, por favor.
Recepcionista del hotel: Muy bien.
John: Sí. Eso será todo por ahora. Pagaré mi factura, cuando salga por la mañana.
Recepcionista del hotel: ¿También le gustaría que le arreglara un taxi al aeropuerto?
John: Hmm, sí, eso sería genial. ¿Puedes pedir uno de 8 a 30 a. M.?
Recepcionista del hotel: Sí, estará bien. ¿Eso es todo?
John: Sí, gracias por toda tu ayuda.
Recepcionista del hotel: Fue un placer. Que tenga un lindo día.
John: Gracias y a ti. Adiós.
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